Co jíst po tréninku (cvičení)? Čtěte.

V souvislosti s dokonalou postavou je nutné soustředit se na několik hlavních věcí. Jednou z nich je dostatek pohybu, a tou druhou poté správná strava. V tomto ohledu je třeba zaměřit se hlavně na její skladbu, a to i v souvislosti s daným cvičením. V tomto ohledu by měl každý zdravý jídelníček počítat s naším sportovním a cvičebním režimem, a měl by tak po tréninku obsahovat skutečně jenom ta správná jídla, která nám pomohou doplnit potřebné živiny.

Poměrně oblíbenou možností jsou potom potraviny obsahující sacharidy, ale také proteiny.

Obojí pomůže k dodání potřebných látek, ale také k tomu, aby se mohly naše svaly lépe vytvářet.

Důležitý je také čas

V souvislosti se stravováním před a po tréninku je nutné říci, že také hraje velkou roli čas.

Chvíli po něm jsou spíše vhodné různé sacharidové nebo proteinové nápoje.

Po delší době už můžeme konzumovat i běžné jídlo. Každý dietní jídelníček v tomto ohledu předpokládá například kuřecí maso s těstovinou nebo rýží.

Rozhodně je třeba zaměřit se na menší porci, a to zvláště oné přílohy.

Co bychom však jako přílohu rozhodně neměli konzumovat, to jsou brambory.

S dodávanými látkami to rozhodně nepřehánějte

V souvislosti s tím, že tělo potřebuje sacharidy a bílkoviny je třeba říci, že nic se nemá přehánět. Vždy je lepší průměrné množství – například maximálně 50 gramů sacharidů. Více totiž tělo jenom těžko zpracuje. Podobně je to i s bílkovinami. Ve všech případech poté platí, že by měly být dané potraviny dobře stravitelné. Díky tomu tak dojde k formování svalů a také k úbytku váhy. A pokud k tomu všemu přidáte například prášky na hubnutí, které podpoří metabolismus, budete tuky spalovat ještě déle po samotném cvičení, což se na vaší postavě pozitivně podepíše. A to je cíl, kterého chcete jistě dosáhnout co nejlépe a nejrychleji.

Podpořte prosím náš článek lajkem, sdílením nebo komentářem, děkujeme.