Mrkvová dieta

Potravin, které bychom měli pravidelně konzumovat, je aktuálně více než dost. Pokud hledáte v hodnou dietu, může být jednou z možností i mrkvová dieta. Ta je skutečně tím, co je uvedeno v názvu. Základem stravy je tedy tato dobře dostupná a levná zelenina, která potěší i svými účinky na lidské tělo. Výhodou diety je, že je krátkodobá, což se pozitivně podepíše i na tom, že i během několika dní můžeme shodit i pět kilogramů.

A to je cesta, která rozhodně patří mezi ideální, pokud potřebujeme zhubnout například před důležitou událostí – třeba plesem, svatbou nebo dalším důležitým krokem v našem životě.

Mrkvová dieta nám umožní konzumovat tuto zeleninu ve všech podobách

I když mluvíme stále jenom o mrkvi, rozhodně se nemusíte bát nutně jenom jednotvárné stravy. Tuto zeleninu totiž můžete jednoduše obměňovat v rámci různých variant, které se za tímto účelem přímo nabízí. Můžete mrkev jíst studenou, stejně jako si můžete připravit jednoduchou šťávu z ní samotné. Dobrá je ale též nastrouhaná. Zde nám mrkvová dieta umožní přidat třeba i kousek čerstvého jablka, popřípadě ananasu. Ten je při dietě také velmi doporučovanou potravinou, se kterou zcela určitě nelze udělat chybu. Mrkev ale můžeme jíst i teplou, jako třeba dušenou, vařenou, ale stejně tak i pečenou. Výborná je například mrkvová polévka nebo šťáva a další výborné recepty, které můžete do svého jídelníčku zařadit. Možností je zkrátka více než dost a tak záleží jenom na nás samotných.

Jak s mrkví hubnout?

Co dělat v rámci daného dietního režimu? Díky nízké kalorické hodnotě můžeme mrkev jíst kdykoliv, kdy začneme mít hlad. To je také doporučováno. Stejně tak je třeba, aby byla mrkvová zeleninová dieta jenom krátkodobá a tak jsme zeleninu jedli maximálně týden. Pro zvýšení výsledků, které tato dieta bude mít, je vhodné i cvičení doma. Stačí pravidelně několik jednoduchých cviků, které pomohou nastartovat náš metabolismus spalovat tuky, stejně jako podpoří růst našeho svalstva.

Podpořte prosím náš článek lajkem, sdílením nebo komentářem, děkujeme.