Zdravá dieta: ovoce, zelenina, bílé maso, těstoviny atd.

Ne všechny diety, na které narazíme, jsou nutně správné a ne všech nám pomohou ke skutečně efektivnímu a dlouhodobému zhubnutí. Základem totiž je to, aby dieta byla skutečně zdravá a správná. Jedním z dobrých příkladů v tomto směru může být zdravý jídelníček sestavený odborníkem.

Právě ten zohledňuje naši aktuální váhu, naše současné potřeby, náš denní režim, nebo případné zdravotní problémy. Správné skladba potravin a dobré rozložení během dne vede k tomu, že kila skutečně mizí. A to přirozenou cestou, která zaručuje i to, že se nedostaví nepříjemný jo-jo efekt a my tak hubneme trvale.

Co by měl jídelníček obsahovat?

Již mnoho lidí se přesvědčilo o tom, že různé krátkodobé dietní programy založené na stejné stravě a rychlém úbytku nejsou to pravé.

Základem zdravé diety by měl být jídelníček hlavně pestrý.

Chybět by tak neměl samotný základ, a to ovoce a zelenina pro obsah vitamínů a dalších prospěšných látek. Dále má dietní jídelníček mít i dostatek bílkovin, třeba z vajec, nebo nízkotučných mléčných výrobků či bílého masa. Bílkoviny jsou totiž nezbytné pro růst svalů. Výživu našemu svalstvu ale dodávají také sacharidy, čerpané třeba z těstovin, rýže nebo brambor.

Zapomínat bychom potom neměli na vlákninu z celozrnných produktů, nebo zdravé tuky třeba z mořských, ale i sladkovodních ryb.

Nezapomínejme ani na pohyb

Chceme-li, abychom hubli a zároveň se dostali do dobré kondice, je nezbytností také pohyb. Díky němu totiž zrychlíme náš metabolismus a tím spalujeme tuky rychleji. Totéž ale umí i některé prášky na zrychlení metabolismu a podporu hubnutí. Zůstaneme-li u nich, tak existuje i další kategorie, která zase omezuje chutě na jídlo. I to může být dobrý pomocník při dietě, jelikož tak nemáme potřebu jíst sladká, tučná a další nezdravá jídla, po kterých bychom jenom přibírali. Ta jsou totiž v rámci zdravých diet kompletně zakázána.

Podpořte prosím náš článek lajkem, sdílením nebo komentářem, děkujeme.