Znáte mléčnou dietu? Vyzkoušejte ji.

Diet je v dnešním světě velké množství, a některé jsou skutečně velmi specificky zaměřeny. Pokud bychom měli být konkrétní, je ideálním příkladem takzvaná mléčná dieta. V principu se jedná o dietní jídelníček, který je napsaný na 8 dní, po které se konzumují výhradně výrobky, které jsou založeny na mléce. K nim by se mělo následně přidat i dostatek běžných tekutin, ideálně vody. A výsledek, který tato dieta přinese? Často se pomocí ní dá zhubnout až 6 kilogramů za 8 dní. Je to ale na druhou stranu dáno i tím, že naše tělo přijímá minimum potravy.

Jak vypadá běžný den?

Ten první je rozhodně nejtěžší, jelikož během něho pijeme pouze mléko.

Druhý den už je o něco přijatelnější, jelikož je zde Pribináček, vejce, ale také maso a zelenina.

Třetí den je velmi podobný, ale přibylo samozřejmě i mléko.

Následující dny kombinují jak mléko, tak i zeleninu, ale třeba i tvaroh nebo salám.

Důležité je dodržovat denní režim, který je založený na pěti porcích, a to ve zhruba 100 – 250 gramech jídla.

Nutno říci, že pestrost stravy je v tomto ohledu poměrně minimální, a tak se rozhodně nejedná zdravý jídelníček doporučený odborníkem.

Jde spíše o krátkodobou dietu, která je zaměřená na co největší přísun bílkovin, které mají vliv na stavbu svalové hmoty.

Existují i různé variace

Jak už to u těchto diet bývá, existují i její různé variace, které počítají buď s rozšířením až na 15 dní, tak jsou i takové, kde je přesně uvedeno, jaké ovoce a jakou zeleninu je nutné konkrétně jíst. Stejně tak jsou také benevolentnější verze, které dovolují třeba i kávu, kysané mléko, nebo termix. Ve všech případech jsou ale zapovězeny cukrovinky, popřípadě také chipsy nebo smažená jídla. Pokud v tomto ohledu máte obavu, využijte prášky omezující chuť na sladké. Ideální je ale použít také ty, které vám pomohou v rychlejším spalování. Toho ale můžete docílit také sportem.

Podpořte prosím náš článek lajkem, sdílením nebo komentářem, děkujeme.