Fitness systém TRX

Moderních možností současného cvičení je dnes více než dost. Už dávno to nemusí být jenom cvičení v posilovně na různých strojích. Vše se výrazně zjednodušuje, což dokazuje také systém označovaný jako TRX. O co se jedná? Jde o závěsný posilovací systém, který využívá speciálních popruhů, na kterých kombinujeme různé cviky. Jejich výhodou je hlavně to, že se dají zavěsit i do menšího prostoru, stejně jako to, že není problémem využívat i vlastní váhy. A tak je možné cvičit jak ve fitness centrech, tak samozřejmě také doma.

Jaká další pozitiva cvičení TRX přináší?

Ty hlavní důvody, proč je tato metoda cvičení využívána, jsme si již zmínili. Nezapomínejme ale na několik dalších, lam se řadí také možnost doslova neomezeného množství cviků. To výrazně přispívá k tomu, že nás cvičení TRX může bavit, jelikož neopakujeme stále jenom rutinní postupy. Výhodou je i to, že je tato forma vhodná jak pro úplné začátečníky a amatéry, tak je vhodná také pro zkušenější sportovce. I když se cvičí jenom s vlastní váhou, lze polohu těla jednoduše posunout tak, abychom konkrétní váhu zvládali a aby byla taková, jakou potřebujeme.

Efektivní cvičení celého těla

Velkou výhodou daného postupu je rozhodně efektivita. TRX je založeno na tom, že přináší možnosti efektivního tréninku celého těla. Staví tak na v minulosti oblíbeném kruhovém tréninku, který posouvá na novou úroveň. Díky tomu lze během jednoho tréninku procvičit všechny potřebné svalové skupiny. Lze se zaměřit jak na posílení jako takové, tak i na pružnost, stejně jako na sílu, nebo výbušnost.

Samotné tréninky jsou spíše kratšího rázu, ale jsou natolik intenzivní, že dokážou přinášet velmi dobré výsledky. Ty jsou spojeny s růstem svalů, zlepšováním fyzické kondice, stejně jako s tím, že můžeme efektivněji a rychleji spalovat tukové zásoby. TRX se tedy hodí pro osoby s různými cíli. I v tom je spatřována jeho naprostá unikátnost.

Podpořte náš článek lajkem, sdílením nebo nejlépe komentářem do diskuze o tom, zda se vám cvičení s Jillian líbí.