Powerplate aneb fitness zázrak?! (2. část)

V minulém díle „Power plate aneb fitness zázrak?!“ jsme se seznámili s tím, jak Power plate funguje a také proč je jeho cvičení výhodné. Dnes vám vysvětlím určité zásady před a po cvičení této metody a dále čtyři základní skupiny tohoto cvičení.

Než začnete se cvičením Power plate:

1. Nejdůležitější zásadou je vyhnout se kontraindikacím (okolnostem nebo stavu pacienta vylučující některé „léčebné“ postupy).

Kontraindikace: Kardiovaskulární onemocnění, Umělé klouby, Těžká cukrovka, Těžké migrény, Nádory, Kardiostimulátory atd. – pokud si nejste svým stavem jisti, měli byste navštívit vašeho lékaře.

2. Časová flexibilita – pokud vůbec začneme se cvičením, tak bychom měli fitness centrum navštěvovat alespoň 2x-3x týdně.

3. Uvědomění časových prodlev – mezi jednotlivými cvičeními Power plate musí být časová prodleva minimálně 48 hodin tj. 2 dny.

4. Před tréninkem bychom měli vypít minimálně 400ml tekutin.

5. Nikdy netrénujte pokud jste unaveni a nebo nemocni.

6. Další a také poslední bod bych rád věnoval oblečení. I když se to většině z vás bude zdát zbytečné, tak byste se divili, jak oblečeni chodí někteří cvičící do fitness center. Důležité je sportovní volné oblečení, které dobře saje pot a také obuv se světlou podrážkou. Obuv by měla být pokud možno čistá. Nejednou jsem se v posilovně setkal s člověkem, který přišel v zablácené špinavé obuvi.

Čtyři základní skupiny cvičení:

1. Posilovací cvičení – posilujeme bicepsy a tricepsy, břišní svaly, ramena atd. Cvikem můžou být například kliky.

2. Masáž – masáž celého těla.

3. Protahování – protahování horní a dolní části těla. Lýtka -> Stehna -> Prsní svaly atd.

4. Relaxační cvičení – krční páteř, zádové svalstvo, hýždě atd.

Přejeme příjemné tvarování postavy!

Podpořte prosím náš článek lajkem, sdílením nebo komentářem, děkujeme.