Znáte cvičení P90X? (1. část)

Setkali jste se již s pojmem P90X (Power 90 Extreme)? Pokud ne, měli byste litovat. Jedná se o cvičební plán sestavený Tony Hortonem. Číslo 90 v názvu znamená intenzivní trénink po dobu 90 dní, takže bychom měli cvičit každý den. Samozřejmě pokud nám to tělo dovolí.

Cvičení doma probíhá každý den, ale je důležité měnit cviky. Tělo nesmí být na daný cvik připraveno. Střídání cviků zabrání tělu zvyknout si na daný cvik, a tak je cvičení mnohem efektivnější.

Spojením zdravé stravy a cvičení dosáhnete vysněné postavy, protože pokud cvičíte správně, podle instrukcí, výsledek se brzy dostaví.

Pokud chcete cvičit doma P90X máte na výběr 7 cvičebních programů:

1. Power 90
2. Power 90 Master Series
3. P90X+
4. P90
5. P90X One-on-One
6. P90X: MC2
7. P90X: Extreme Home Fitness

Programy cvičení P90X jsou dostupné především v USA, ale můžete je sehnat bez větších obtíží i v České republice.

P90X je velmi účinný, protože kombinujeme různé techniky cvičení: Např. jóga, posilování, kardio a silový trénink.

Každý den se zaměřujeme na jiný cvik:

1. den: Horní část těla a břicho
2. den: Aerobní cvičení
3. den: Cvičení rukou a břicha
4. den: Jóga
5. den: Cvičení břicha, nohou a zádových svalů
6. den: Hrudník, ruce a nohy
7. den: Jóga

V dalším dílu se zaměřím především na stravování u P90X.

Podpořte prosím náš článek lajkem, sdílením nebo komentářem, děkujeme.