Tlaky na legpressu

Tlaky na legpressu

Sedneme si na sedačku do přístroje. Jsme v sedě s nohama nahoru asi pod úhlem 45 stupňů. Základní pozice, ze které začínáme cvičit jsou natažené nohy. Závaží jezdí po osách…Přečíst celý článek →
Zakopávání na stroji

Zakopávání na stroji

U tohoto cviku si lehnete břichem na posilovací lavici. Kolena musí přesahovat přes okraj. Achilovkama-lýtkama se opřete o opěrku nohou. Rukama se chytneme o madla. Dále přitahujeme paty k hýždím.…Přečíst celý článek →
Předkopávání na stroji

Předkopávání na stroji

Předkopávání na stroji je základním cvikem na posílení předního stehenního svalu. Výchozí pozice je v sedě na přístroji a nohy (nárty) opřené o opěrky. Záda jsou opřená o opěrnou desku.…Přečíst celý článek →
Dřepy s velkou činkou

Dřepy s velkou činkou

Tento cvik je velmi kvalitní na posílení dolní části těla, ale i břišních svalů nebo zád. Cvik je velmi náročný, ale naštěstí velmi jednoduchý na provedení. Stoupnete si k držáku…Přečíst celý článek →
Výpady

Výpady

Základní pozice je stoj mírně rozkročný, ruce podél těla a v rukou činky. Z této pozice jdeme do cviku. Z této pozice vykračujeme nohama. Nohu, která je ve předu, pokrčíme…Přečíst celý článek →