Zdravé a přirozené hubnutí břicha

Břicho respektive břišní svaly patří mezi nejčastěji podceňovanou část lidského těla. Pevnost břicha je velmi důležitá. Důvodů proč posilovat břišní svalstvo je mnoho. Nejhlavnější a nejdůležitějším důvodem držení těla a působení proti bolesti zad. Pokud chcete opravdu zhubnout na břiše, tak je nutné, naučit se správně jíst.

Jak jíst:
Jezte 1x za zhruba 2-3 hodiny malé dávky.

Nepřejídejte se.
Ale nehladovte. Správně sestavený jídelníček ovlivňuje z asi 70% hubnutí. Takže má na hubnutí obrovský vliv.

Cvičení na hubnutí břicha:
Posilováním břicha nezhubnete. Jenom posílíte břišní svaly, ale tuk vám zůstane. Proto musíte do cvičení zapojit nějakou aerobní aktivitu. Posilováním břicho vlastně formujete.

Běh
Běh patří mezi nejlepší formy aerobního cvičení, kterým cvičíte respektive posilujete břicho. Je také nejlepší formu při posilování (cvičení) celého těla, protože posilujete jak horní tak i dolní partie. Hlavně hýždě a břicho. Běh je jeden z nejlepších pohybů, na hubnutí celého těla.

Napodobení jízdy na kole
Tento cvik je velmi podceňovaný, ale velmi účinný. Lehnete si na záda a budete napodobovat jízdu a šlapání na kole. Určitě to znáte minimálně z dětských let.

Procvičte přímé břišní svaly
Přímé břišní svaly procvičujete především zkracovačkami. Tento cvik není náročný na provedení. Pokud nezvládnete sklapovačky doporučujeme jej na posílení břišních svalů. Základní pozice je v leže na podložce. Nohy jsou nahoře. Stehna svírají pravý úhel vůči podložce a lýtka vůči stehnům taktéž pravý úhel. Ruce máme za hlavou (položené na týlu). Nohy jsou pořád ve stejné pozici. Jenom horní část těla jde k nohám.

Procvičte šikmé břišní svaly
Cvičení je o něco náročnější než zkracovačky. Lehneme si na podložku. Nohy pokrčíme v kolenou. Chodidla se dotýkají podložky. Ruce máme za hlavou (položené na týlu). Cvik probíhá tak, že pravým loktem jdeme k levému kolenu a naopak. Kolena jsou proti loktům.

Podpořte prosím náš článek lajkem, sdílením nebo komentářem, děkujeme.