Hubnutí v menopauze

Při hubnutí se mohou objevovat různé komplikace, které souvisí třeba s tím, zda vůbec hubnout zvládneme a jak složité to může být. Ideálním příkladem jsou ženy, pro které může být hubnutí v menopauze poměrně složitým postupem, který ne vždy zvládnou. V souvislosti s tím, je třeba myslet na to, že daný postup nemusí být tak úplně jednoduchý. Podívejme se proto na několik zásad, které s danou redukcí váhy přímo souvisí.

Důležitá je správná strava

Různých diet je na našem trhu na několik desítek. To ale neznamená, že pro hubnutí v menopauze se hodí všechny. Je tomu právě naopak. Vynechat bychom měli rozhodně všechny ty, které jsou spojeny s hladověním, nebo s jednotvárnou stravou. Tělo totiž začne mít pocit nedostatku a vše co následně sníme, to uloží. Proto je třeba myslet na zdravou, ale rozmanitou stravu. Nesmí chybět ovoce a zelenina, nesmí chybět ani dostatek bílkovin, stejně jako sacharidů, nebo vlákniny. Vše ale ve spojení se zásady zdravé výživy. Vynechat je tedy třeba jídla smažená, stejně jako jídla tučná, nebo příliš slaná. Ideální přípravou je tedy vaření, dušení, stejně jako případné grilování zcela bez tuku.

Oblíbenou dietou jsou ovocné diety, zeleninové diety, dukanová dieta, Cambridge dieta, mléčná dieta a další.

Jezte a hýbejte se

Co jíst tedy víme. S tím následně souvisí i to, kdy jíst. Ideálním postupem je mít daná jídla rozdělena hned do několika porcí, které jíme během celého dne. Jedině tak bude mít tělo všeho dostatek a nebude mít potřebu ukládat. Také myslete na to, že ve vašem těle probíhají různé hormonální změny a ne vždy může daná dieta účinkovat tak, jak předpokládáte. Mnohdy je nutné vašemu metabolismu také pomoci. Jak konkrétně? Samozřejmě tím, že ho zrychlíte. To lze nejlépe aerobní aktivitou. Mezi nejlepší může patřit plavání, stejně jako to je například běh, ale také jízda na kole. Dobré je Ale i cvičení doma, které můžete provádět také kdykoliv a které je velmi účinné. Nezapomínejte také na jedno důležité pravidlo, že je lepší méně pohybu více dní, než nadměrná zátěž pouze jeden jediný den v týdnu.

Podpořte prosím náš článek lajkem, sdílením nebo komentářem, děkujeme.