Co je potřeba ke cvičení doma?

Cvičení doma na rozdíl od cvičení v posilovně je časově i peněžně méně náročnější, a tak jej preferuje více lidí. Bohužel velmi málo lidí je schopno se ke cvičení doma motivovat a raději si naleznou nějakou „užitečnější“ práci a cvičit se nepřinutí.

Při cvičení doma nebudete potřebovat žádnou obuv, protože budete pravděpodobně cvičit na koberci v pokoji, kuchyni nebo v nějaké další místnosti.

Pokud budete při cvičení doma ležet na zemi, především při cvičení břišních svalů, budete potřebovat karimatku, nějakou podložku a nebo vám úplně postačí obyčejná deka složená na polovinu.

Dostatek tekutin
Důležité je pravidelné doplňování tekutin. Víme, že získání tekutin při cvičení doma není žádný problém, ale je velmi důležité jej mít po ruce. Není moc vhodné při pauzách mezi jednotlivými cvičeními chodit pro vodu, i kdyby to mělo být několik málo kroků. V pauzách se má provádět jednoduchý strečink (protahovat svalstvo).

Činky
U žen bohatě postačí činky s váhou 1-2kg. Přece si nechcete budovat svaly, ale pouze formovat postavu.

Doma lidé většinou cvičí s vlastní váhou. Potřebují pouze energii, aby si mohli zacvičit.

Podpořte prosím náš článek lajkem, sdílením nebo komentářem, děkujeme.