Piloxing – fitness trend formování postavy

Doslova inovativní cvičební metoda. Přesně tak bychom mohli označit zajímavý Piloxing, který vznikl spojením poměrně známých sportů. Ostatně jejich názvy už ukrývá sám jejich název. A tak lze celkem jednoduše odvodit, že tou zkratkou je pilates a také box. Z obou dvou si Piloxing bere některý prvky, které spojuje v jednu sportovní aktivitu. Ta na první pohled může působit skutečně velmi zajímavě. A to s ohledem na to, že si může stále ponechávat určitou ladnost, stejně jako zde nechybí ani zajímavá výbušnost a agresivita.

Tato zajímavá novinka rozhodně nadchne i tím, že je celkem hravá a rozhodně eliminuje jakoukoliv nudu, která by byla s cvičením spojena. Často vyhledávají Piloxing lidé, pro které je nudný klasický aerobik, zatímco box je pro ně sice zajímavou, ale příliš agresivní aktivitou. Tento typ fitness sportu je vyhledáván především ženami, ale rozhodně není určený jenom pro ně. Cvičit ho mohou přirozeně také muži.

To nejlepší pro lidské tělo

Jednotlivé metody a postupy cvičení jsou dokonalé především v tom, že dokážou kombinovat to, co od cvičení většina lidí čeká. Pokud se na Piloxing podíváme blíže, tak jednotlivé varianty z pilates dokážou výrazně zvyšovat pevnosti a pružnosti svalů, a to bez toho, aby jakkoliv výrazně rostly. Dále je třeba myslet na to, že druhý prvek, a to box, zase dokáže dodat tělu potřebnou energii k tomu, aby byl patrný výrazný váhový úbytek. Sečteno, podtrženo, Piloxing je ideální sport pro toho, kdo chce nejenom posílit své svaly, ale i pro toho, kdo chce zároveň zhubnout. A to vše velmi moderní, hravou a rozhodně i zábavnou metodou.

Jak Piloxing vypadá?

Pokud si danou cvičební metodu stále nedokážete představit, podívejme se na to, jak taková lekce Piloxing vlastně reálně probíhá. Cílem je kombinovat oba dva sporty. A tak dochází k plynulým kontrolovaným pohybům, jejichž cílem je především protahování. Postupně ale tyto pohyby přecházejí v takové, kdy dochází k silným a energetickým úderům. Díky tomu se výrazně mění i zátěž lidského těla, což je důležité hlavně v rámci celkové efektivity cvičení. A to ať už se jedná o snahu posílení, nebo spalování. Výjimkou hlavně v případě pokročilých lekcí nemusí být ani zátěže v podobě rukavic, které dokážou ještě výraznějším způsobem posílit svalstvo.

Ideální pro procvičení celého těla

Je chybné se domnívat, že by byl Piloxing zaměřený výhradně jenom na určitou část těla. Tak tomu zcela jistě není. Pokud je trénink vedený profesionálem, lze pomocí každé lekce dokonale procvičit, stejně jako posílit celé tělo. Kromě komplexního spalování tuků je Piloxing ideální také ve chvíli, kdy se objeví snaha dosáhnout plochého a pevného břicha, snaha o snížení objemu stehen, nebo o vytvoření štíhlejšího profilu celého těla. Logicky nechybí ani posílení rukou, stejně jako zaměření na zádové svalstvo.



Podpořte prosím náš článek lajkem, sdílením nebo komentářem, děkujeme.